مرکز آموزش
-
سفارش اشتباه ثبت نموده ام و می خواهم سفارش جدید ثبت نمایم
سفارش اشتباه ثبت نموده ام و می خواهم سفارش جدید ثبت نمایم
در صورتیکه به اشتباه اقدام به ثبت سفارش نموده اید و تمایل به لغو سفارش و حذف فاکتور مربوطه و ثبت سفارش جدید و صحیح دارید لازم است از طریق بخش ایجاد درخواست پشتیبانی اقدام به ایجاد درخواست برای بخش فروش نمایید تا سفارش شما را لغو نمایند و فاکتور مربوطه حذف گردد، سپس می توانید اقدام به سفارش جدید در سیستم نمایید و در نهایت برای فعالسازی فاکتور صحیح را پرداخت نمایید.
در همین زمینه
آیا امکان تمدید سرویس به جای مالک وجود دارد ؟
8131
آیا امکان تمدید قبل از موعد اتمام سرویس ها وجود دارد ؟
8271
چگونه صورتحساب سفارش و تمدید هاست و دامین را پرداخت کنم ؟
8544
زمان تمدید سرویس فرارسیده اما صورتحساب صادر نشده است...
17714
در هنگام پرداخت آنلاین مبلغ از حساب من کسر شده اما سپس خطایی رخ داد
7933