مرکز آموزش
-
چگونه میتوانیم یک حساب کاربری فرعی ایحاد کنیم ؟
چگونه میتوانیم یک حساب کاربری فرعی ایحاد کنیم ؟
حساب فرعی این امکان را میدهد تا حساب های که در آموزش نحوه اضافه کردن آن را فرا میگیرید توانایی اعمال تغییرات بر روی سرویس های شما دارا خواهند شد.
بدین معنی حساب های کاربری که شما اضافه میکنید میتوانند با نام کاربری و رمز عبور مربوط به خود وارد شده و سرویس های شما را نیز مدیریت کنند.
برای اینکار وارد پرتال کاربری خود شوید و از منوی حساب گزینه تماسها / حسابهای فرعی را انتخاب کنید.
سپس در پنجره باز شده در قسمت انتخاب تماس گزینه افزودن فرد جدید را انتخاب کنید و مشخصات حساب فرعی را وارد نماید .
پس از تکمیل اطلاعات در قسمت فعال نمودن حساب فرعی گزینه تنظیم به عنوان یک حساب فرعی با اجازه ورود به پنل کاربری را انتخاب کنید .
شما همچنین میتوانید دسترسی دریافت ایمیل های مربوط به حساب کاربری خود را در قسمت انواع ایمیل تنظیم کنید .
با انتخاب هر کردام از گزینه ها آن ایمیل برای آن حساب فرعی نیز ازسال میشود .
پس از ذخیره تغییرات کاربری که بعنوان حساب فرعی تعریف شده است میتواند پس از ورود سرویس های حساب اصلی را مدیریت کند .